Raad eens hoeveel ik van je hou

Anna Eloïse is alweer bijna 14 maanden.. Onze lieve meid heeft zich aardig snel ontwikkeld tot een dreumes met een eigen willetje. Ze zoekt onze grenzen op maar kan ook heel lief knuffels en kusjes komen brengen. Het is en blijft onze levensgenieter. Vorige week heeft ze een zandbakje gekregen van haar heit. Ze vermaakt zich daar zo leuk in. Vandaag na het bad kon ze ons duidelijk maken dat ze nog een keer in de zandbak wou spelen. Pedagogisch antwoorde ik dat dat inderdaad heel leuk zo zijn maar dat we dat niet meer gingen doen, maar de volgende keer weer. Nou als blikken konden doden was ik er niet meer en daarna gingen haar schouders naar beneden en heeft ze me er toch een schreeuwpartij van gemaakt. Al die emoties liggen nog zo dicht bij elkaar en zo extreem. Gelukkig maak ik door de week al aardig wat driftbuien mee dus kan het wel aardig hebben. Het hoort erbij. Het is iets minder dat daarna Roef de allerliefste is.


Onze kleine van der Lei kan aardig wat eten. Heeft ze van haar heit. Gelukkig is het een echt fruit monster dus geven we haar heel veel fruit.





Raad eens hoeveel ik van je hou..? We lezen hem ontelbaar vaak.
En ik kan zeggen ik hou van jullie, van hier tot aan de maan:-))


Betrapt! Anna Eloïse heeft de trap ontdekt. Als ik even naar de wc moet, wat anna 'mem psssss' noemt gaat ze tegenwoordig mee want dat gehuil kan ik niet zo goed aanhoren. Daarnaast zit dus de trap.. Ik heb haar dus maar even geleerd hoe je er ook weer afkomt (voor het geval dat).




We zijn bijna de 13 maanden sprong voorbij. Anna is veranderd in een 'rokkenhanger'. Ze wil nog wel vreemde mensen begroeten met 'hoi' of 'halleluja' maar ze moeten niet te dichtbij komen en al helemaal niet aan haar komen dan grijpt ze gelijk naar mijn broekspijpen. Dit doet ze ook als ik aan het koken ben etc.. Ze heeft me weer bij heel veel dingen nodig.

Fijn! Ze is goed gehecht.


Gelukkig bied Bumba uitkomst bij de momenten dat ik even bewegings vrijheid nodig heb.
's ochtends als ze wakker wordt kijkt ze het ook wel eens als heit en mem nog even bij moeten komen. Prachtig! Met mijn mobiel ligt ze dan tussen ons in.


Deze week weer een Big issue in mijn hoofd: eet mijn meisje wel gezond. Tante Lydia geeft haar namelijk geregeld broodje pasta en dat is wel heel lekker. Maar soms moet je even lezen wat ze precies nodig hebben en dan kan ik volmondig zeggen dat mijn meisje gezond eet. Het is niet een hele moeilijke eter maar wel een kritische eter.


Lekker badderen met heit:-))




Deze week heeft An haar eerste stapjes gezet. Helemaal los. We zijn super trots op haar. Ze vind het prachtig om te doen. Heit en mem heeft ze er nog wel voor nodig.



Lekker sliepe lieve pop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten